Måndag

Goodmorgon! Måndag nu igen. Dock känns det rätt bra idag. Förr hatade man ju måndagar för helgen var slut och skolan började istället, men nu när jag inte går i skolan (och dessutom har jobbat hela helgen!) känns det som helg nu, även om jag ska jobba igen imorgon. Men jag känner också att måndagar är en nystart. Jag själv ser denna måndag som en ny start mot bättre mål, ett bättre jag och ett steg närmare hösten. Den här veckan ska jag försöka dra ner på småätandet som kommit under sommaren, sötsuget ska även det neråt och jag ska jobba ännu hårdare på jobbet! Så ser planen ut än så länge. 
 
På onsdag ska jag beställa lite grejer från fitnessguru, ett HEAT pack dag & natt + en shaker hade jag tänkt! jag har haft såååå dålig energi, både hemma och på gymmet, faktiskt sen en ganska lång tid tillbaka nu så jag känner att nu till hösten behöver jag en riktig boost! Så det ser jag fram emot, + att jag får lön då också som jag sagt tidigare.
 
En sak jag tänkt på är hur fort det går nu. Det är redan höst ute, några vill säga sensommar men idag kände jag att det var höst ute. Det var ganska kallt ute och lite småruggigt, som det varit de senaste dagarna. Nä, det blir nog inget mer bad för mig i år! Inte här i Sverige i alla fall. Tittade ut genom fönstret nu och såg att det regnade också. Måste tillägga att vädret inte heller verkar veta riktigt vad det håller på just nu, regn och sol på samma gång. Nej nu är det dags att plocka fram jackan igen! 
Men jag tycker att hösten nästan är bästa tiden på året, eller ja det berodde mest på att skolan började igen. Jag tycker om att fota på hösten också, det blir roligare. I sommar har jag inte fotat någonting med min kamera, men det beror mest på att jag inte har min egna dator + photoshop. Vill ha den nu!

Nej nu ska jag ladda upp en kopp kaffe för att få lite energi och sen drar jag mig mot gymmet! 
Förresten, vad tycker ni om den nya designen på bloggen? Kände för lite nytt och fräscht nu när en ny tid börjar #deep Det är Daniella som varit så jäkla snäll och hjälpt mig med ytterligare en bloggdesign, är hon inte duktig?! @ddaniellaa.blogg.se (för er som vill kolla in hennes blogg!)

Psst!
Är i desperat behov av ny, bra gymmusik!! Är så trött på alla låtar på min lista att jag spenderar mer tid åt att bläddra i telefonen än att träna. Sååå några tips? :D 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)