Lets go!

Goooooodmooorgoooon!

Wow, idag "vanknade" jag före mitt alarm, låååångt före. Nämligen runt 4 sisådär... av en flugjävel.
Varför har de alltid en obsession med att sitta i ens ansikte och jävlas??
vaknade flera gånger efter det och gick till och med upp innan mitt alarm ringde, vid 07.30.
Nu har jag tagit mig en kopp kaffe och sitter på golvet framför rewind på MTV. 
Ska snart fixa lite frukost, tiden går fort. Måste börja fixa mig snart. 
 
Ser fram emot lite shopping i Stockholm idag. Förra gången jag var i Stockholm, var med skolan i våras,
handlade jag ingenting.. Eller jo, betalade en klänning till Ellen fast var ju inte min och fick
tillbaka pengarna sen. Så det räknas inte haha.
Dock har jag väl inte jättemycket jag behöver köpa, var ju och shoppade med Ellen för någon vecka sedan.
Meen sugen på ett par nya skor (som jag absolut inte behöver men bara måste ha) så hoppas 
att jag hittar de perfekta! 
 
Nej nu ska jag göra något vettigt hahaha!
 
Vi hörs
 En bild från en av många kvällspromenader den senaste tiden! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)