Seg dag!

Hallåå!
Idag har varit en väldigt seg dag, hehe, som mest spenderades i soffhäng med Ellen. Frukosten bestod av potatissallad, pepparkakor, melon, te och ostbågar då inget annat verkade smaka. Vi kollade på Extreme home makeover och Wakebrothers. Men klockan tre drog vi med päronen till gymmet för ett pass. Det var nog det jobbigaste "passet" på länge och orkade knappt köra någonting, men ben och lite armar blev det i alla fall. 
 
Har köpt glass och varma koppen som jag äter nu i sängen och ska snart kolla på senaste avsnittet av TWD som äntligen (!) har kommit ut. Har Tigerbalsam i pannan för att huvudvärken ska försvinna och jag kan inte ta någon mer tablett.. Hoppas att morgondagen blir bättre, haha, så jag kan städa lite på mitt rum! 
 
Gårdagen var för jäkla kul! När vi kom bjöds det på jättesmarrig sockerbombs-kaka med marschmallows och oreos på samt en mängd choklad. Lite senare dansade brudarna och jag gärnet på golvet och gjorde vår egna Harlem Shake version! 
Lyckades dock på något konstigt vänster så huvudet i handfatet på toaletten så är nog lite öm i skallen från det också!
När klockan närmade sig tolv lyckades Mamma hitta oss tillslut och vi kunde bege oss hemåt i vad blev en av de jobbigaste bilfärderna någonsin! Fick stanna ett par gånger men kom tillslut hem och vi kunde slänga oss i sängarna. Puh!
 
Haha, sötast!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)