Hår..

Som vanligt så är jag dötrött på mitt hår.. Det är inte alls som jag vill, fult och bara allmänt blä.. Vet inte hur jag vill ha det men jag vet att jag vill göra något, kanske något drastiskt och helt annorlunda. Men då är ju frågan vad jag ska göra med det.. Just nu är mitt hår typ jämnlångt, till och med luggen. Och till en början ville jag ha så för jag hatar att ha hår i ansiktet och så, men nu känner jag att det är för långt och mitt hår bara är. 
 
Och som alltid när jag känner såhär kollar jag på Tumblr för att få inspiration men blir arg för alla har så fint hår.. Hahaha, så typiskt mig... Men här är i alla fall lite frisyrer som jag tycker är snygga!
 

Kommentarer


tycker du ska gå till en frisör (eller göra hemma, men tänkte att frisörer ofta får det bra) och slinga ditt hår i olika färger! Asså typ olika nyanser av blont och brunt, som första och sista bilden :)

Svar: Jaa, det är nog däråt det lutar! :)
Sara Jansson


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)