Spikad söndag!

Dyster, grå söndag. Passar bra med massa pluggande och skrivande då!

Håller på och kämpar med min novell, eller ja kanske två noveller, som ska vara klara och inlämnade på fredag. Hade en idé innan som verkade bra och som jag hade en hel novell i huvudet och som bara skulle ner i datorn, men så inser jag att den kanske kan bli för lång och valde att splitta den i två noveller.. Så nu har jag en annan i huvudet som bara ska ner i datorn, och sen om jag hinner så skriver jag den andra eftersom jag har en bra och detaljerad mindmap till. #skrivkramp!
 
Förutom att komma en bit med mina noveller så ska jag försöka hinna med lite annat arbete också, men det blir kanske lättare senare i eftermiddag/kväll då Ellen kommer hit (vi ska spela in film imorgon) så då kan vi jobba tillsammans! Men idag blir alltså plugg och dricka kaffe/te dag! Perfekt. 
 
Önska mig lycka till!

Gårdagens mysigheter!
 
My man!

Kommentarer


svar: haha ja alltså filmen duger ju helt klart, men ingen jag skulle nog sätta mig ner igen och se om och om och om och om igen , för den var ganska seg faktiskt :( !
fast jag erkänner jag följer honom också på instagram, men vilka gör typ inte det liksom? :) kul att se vad han har för sig bara, och jag säger som dig jag kan inte kalla mig själv en beliber direkt. utan är mest en tjej som uppskattar det han gör & är glad för hans skull att han hade sådan tur i livet.


svar: hhaha mmh !
men vad har du haft för dig under helgen då? har den varit bra ? :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)