Onsdag.

Puh! Kom nyss hem från "jobbet" och har slagt mig ner vid skrivbordet för att kanske få lite plugg gjort.
Känner mig helt slut i kroppen efter dagen, mest eftersom mitt kära UF skulle gå till tryckeriet och lämna våra tygväskor i snöblaskregnet med ryggsäckar plus extra bagage i form av korv. Det blev ju inte bättre när man är vrålhungrig och går och bär på korv som luktar jättegott.. Var rätt skönt att få komma hem sen och in i värmen och ta sig en bit mat. Men fick ju ge mig ut i ovädret snabbt igen. 
Jobbet gick väldigt snabbt och lätt (har nog börjat komma in i vad som går snabbast och så!) och sen göttade vi i oss lite ölkorv :) 
 
Känner att vårat UF-företag känns mer och mer på riktigt! Nu har vi väskorna hemma, de är inne på tryck och är nog klara runt tisdag och på lördag är det julförsäljning i Marieberg Galleria! Helt galet. Taggad till 1000! 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)