nämen hejsan hoppsan!

Längesen haha. Jag kommer faktiskt inte ihåg när ja bloggade senast.. Det måste vara ett tag sen i alla fall.
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva och lite vad jag ska göra senare idag.. Det är ju Fredag och det betyder att det snart är skola!! Nooooo! Jag är verkligen inte taggad på skolan.. Hela lovet har gått så grymt snabbt och det hade inte gjort något med en-två veckors lov till.. Det enda jag gjort på lovet har nog varit kollat på film.. har nog snart kollat alla filmer som finns i detta huset! o:
Mitt hår är alldeles cp sen vi var och badade i Arboga när nu det var.. (var tvungen att fråga pappa vad det är för dag idag..!) Vad hände med allt pluggande jag skulle göra på lovet? o: Hade ju sagt till mig själv att jag skulle göra Engelskan så jag kunde redovisa första dagen i skolan, men har jag ens öppnat mappen? NEJ! Jag hade till och med glömt bort att jag hade den hemma..!

Jag hade i alla fall tänkt lägga ut lite bilder från Nyår som jag tillbringade hemma hos Sofie. Vi spelade en massa wii.
Bara jag som höll på att dö när gubben räknade ner? Nu hittade jag inget klipp på det, skit också..!






första jag åt 2011


ah det var alla bilder ;D När vi skulle ta kort på raketerna var det så kallt så bilderna vart lite suddiga hah ;)

lite små söt..

Tog min ansiksmask som man skulle Dra bort!? haha lite underligt <:
Det vart till en grön boll sen när man dragit bort den.. haha



Tack och hej, från en glad tjej!




Kommentarer


HAHAH jaa, de är riktigt rogivande X)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)