inget bloggande på ett tag....

eftersom skolan nästan tagit kål på mig! Förra veckan var verkligen med TVÅ prov och redovisning + läxor.. Puh! Tur att den är över. Nu är det Hälsoveckan som gäller, och jag är super taggad på Gillersklack på torsdag och frukost i skolan några dagar.

Nu blir det träning på högnivå här i huset när Zumba paketet har kommit! Det kom i fredags och i lördags kväll testade jag det, och herregud så jobbigt men så himla kul! Man riktigt känner hur hela kroppen jobbar på en och samma gång och efter 20 min så är man slut, ialla fall jag. Någon som testat Zumba eller hört talas om det? Om inte så rekomenderar jag det!

Söndag idag så det var upp tidigt till träning i Ekäng. Jag var faktiskt inte lika trött som jag trodde jag skulle vara. Träningen gick riktigt bra också, kan kanske bero på det fina vädret som vi fick! Sol och lagom varmt, helt perfekt. Sen kom jag hem, helt utsvulten! Så jag käkade och sen mådde jag illa så jag gick och kollade på film :D Inga fel nejnej!

Tänkte dela med mig lite gamla bilder från 2010!



Dagen innan min födelsedag!


det var några bilder jag hittade, de är inte iordning men jag var blond i början av året och färgade innan sommaren nån gång. om ni ville veta ;)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)