I have never felt so alive..

Hejjjeejuu! Har ju en blogg, måste jag komma ihåg! Riktigt dålig på att blogga men jag har varit i skolan så jag har inte riktigt haft tid med dett soo passar på idag när vi inte har nått franska prov imorgon! :D Jag är sjukt glad för det TACK MONIKA!
Idag följde danni med mig hem för att vi tänkte göra matteläxorna, men så blev det inte riktigt.. Först tog det typ en halvtimme för oss att gå typ en km, för vi lattjade eftervägen och stannade och gjorde en snögubbe! AWESOME! vi filmade men jag får se om jag lägger upp den/dem.. Sen när vi äntligen kom hem så satte vi på tvn och kollade på EMA så inte så mkt pluggande.. Men jag gjorde en b-uppgift..? :p Sen orkade vi inte så då la vi oss i min säng och kollade på My sweet sixteen och My life as Liz, sen kom hennes mamma och hämtade henne..
Nu ska jag nog städa lite på mitt rum, igen.. Jag gjorde det i typ förrgår men det börjar bli liite skitigt (: fast lite skitigt ska det ju va, right ;)
näämeen nu tänkte jag lägga in en utav mina favoritlåtar just nu med ett av mina äldsta favoritband! :D
Så enjoy!


byee


What´s on your mind..?

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)