10 januari 2016

Varför? Varför går helgerna så otroligt fort...?! 
Jaha, vad har jag hunnit göra den här helgen då? Svar, kollat Solsidan och sovit typ. Var på lite festligheter i fredags sen har jag legat i sängen resten av helgen. Inatt sov jag mer än 12 timmar. Inte alls någon ångest nu, nejnej! Pfft..
 
Har kollat Solsidan konstant och är på säsong fyra nu, kommer gråta när det är slut. Skrattar så jag nästan gråter jämt, har en liten hatkärlek till Ove och hoppas att vuxenlivet blir lite sådär. Fatta va kul det skulle vara? 
Men idag har jag också tagit tag i lite saker jag skulle göra i helgen, som att skriva inköpslista, planerat mat och börjat med mitt träningsschema. Har även tagit tag i disken som jag inte orkade i fredags, men det gjorde jag faktiskt igår. 
 
Men ja, så nu sitter jag här och har väl tagit en liten paus i schemaplaneringen för o blogga lite, hehe. Har Youtube-klipp på i bakgrunden för o inte sitta här helt tyst (datorn kraschade förut, prob pga för mycket Solsidan to handle) och myspyser med ljus. Så Tumblr yaya. Tänkte börja dra mig mot gymmet runt fem för att det inte ska bli så himla sent, måste göra mat plus matlåda tills imorgon. Blir nog rissallad med quorn ikväll och till matlåda i veckan, kan bli spännande! Annars ska jag tvätta mitt hår och fixa lite annat spännande jag vet att ni vill veta. 
 
Har också fått tips att jag ska koka mina vattenflaskor från Fitnessguru när de börjat lukta konstigt, vilket de gör ibland. Äntligen försökt med allt men det har inte riktigt funkat... Woop!
 
Ha det bra, vänner. Hoppas alla får en bra vecka :) 
Visst är min lägenhet fin nu? Har inga riktigt bra bilder så man ser, men ska nog försöka fixa något! Har några före-bilder också. Fun right?!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)