4 oktober 2015

Hejhej hemskt mycket hej..! 
Ja söndag, o härliga söndag... Vaknade tidigt idag, sov oroligt vaknade mitt i natten och visste inte riktigt var jag var. Håller nog på o bli sjuk, igen. Woho. 

Så hur ser planerna ut idag? Jag ska städa min lägenhet som ser ut som fan, måste plocka rent och dammsuga.. Ska även packa och laga lite mat. Ska flytta hem en vecka nu, åka på "semester" på Höjdis. Mamma och pappa drar mot varmare väder (inte alls avundsjuk och typ vill gräva ner mig, nejnej). Ska ha kvalitétstid med brorsan, äta "gratis", internet 24/7 och tusen tv-kanaler. Hörde jag semester tidigare? Blir nog ganska skönt, ska gå kvällspromenader med Max, prata med Joey om livet och försöka få lite perspektiv. Behöver det känner jag. Vet inte om jag är allmänt djup eller om det bara är höst-rusket som fuckar upp mig. 
 
Anywhooooo, hur har min helg varit? Kom hem sent i fredags, jobbade över typ två timmar.. Gick in till Amanda, blev bjuden på kanelbulle, drack några cider och pratade strunt. Tog en lång dusch och sen gick jag hem till Sophie. Blev dock inte långvaren där, mådde typ piss vilket var en kombination av utmatthet efter veckan på jobbet (var på krogen i onsdags och såg Den Svenska Björnstammen, kom hem 2 på natten vilket resulterade i att jag sov 3,5h den natten. Det var värt det) plus vinet jag typ hällde i mig.. Så kom hem, mådde dåligt, däckade. Vaknade på eftermiddagen och kände mest what the heck. Låg i sängen och mådde piss, diskade o kollade New girl. På kvällen körde jag Amanda till stan och åkte sedan vidare för o hänga lite med Ellen och Luna. Världens sötaste lilla kattunge, lilla hjärtat ville typ äta upp henne. Åkte hem sent och kollade youtube när jag kom hem. 
 
Wow, känner att det här kunde varit lite mer intressant.. Behövde väl bara skriva av mig lite, I guess. 
 
Men tills nästa gång, sköt om er vänner. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)