Söndag 25 januari.

Då var det söndag igen!
Helgen har gått ganska fort.. Igår gjorde jag verkligen ingenting, kom hem från Eve vid ca två någonting och satte mig i soffan på en gång. Stannade där resten av kvällen också haha. Men hade sån sjuk huvudvärk som inte ville släppa så kunde verkligen inte göra någonting annat.. 

Fredagen var kul! Vi beställde pizza, spelade spel och hade en liten beerpong-turnering! Jag somnade jättetidigt och var jättegrumpy mot de andra, tog upp en hel divan för mig själv och ville inte flytta på mig (kallade dem bitches i sömnen och grejer!) Vaknade vid 7 och somnade om, vaknade osv. Men vi alla "gick väl upp" runt 11 och kollade på film. Sen drog alla hem typ samtidigt efter att vi hade städat lite grann. 
 
Idag ska jag nog försöka städa lite på mitt rum. Sugen på att rensa lite mer, typ garderoben, och leta efter fler saker att sälja. Alltså det är helt beroendeframkallande att sälja saker! Sålde mig elgitarr med tillbehör igår, eftersom den bara stått och samlat damm och tagit plats i alla dessa år. Tjänat en del på de jag sålt, så är ju typ världens smartaste grej för att tjäna in lite pengar! Speciellt nu när jag typ precis fått lön och bromsarna på bilen krånglar... Åh, har inte tid för det!! Måste spara,spara och spara. Framtiden kallar! 
Haha, nej men känns som att det händer en hel del i mitt liv just nu även om det känns som att jag gör samma saker hela tiden. Men det beror nog mest på att det som ska ske inte riktigt är aktuellt eller vad man ska säga.. Jag har ju inte riktigt gått ut med det (lol lät viktigt) direkt i bloggen eller så, bara få personer vet, så det är väl lite därför också. Men ska bli spännande när det väl sker. 
 
Insåg nu att det redan är 25 januari!!? För en månad sen vaknade man upp och käkade julmat och kollade på alla julklappar man fick.. Tiden går, herregud! 
 Senaste Instagrambilden, blå himmel, sol och snö! 

Har blivit mer aktiv på Twitter också! Inte riktigt fattat grejen med det innan (haha) men nu har jag börjat komma in i det lite. Så om ni vill kan ni följa mig där! @SaraJanssonn
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)