17 januari.

Hej hallå bloggen! 
Händer en hel del just nu, eller ja nästan. Jobbar, sliter, håller hårt i pengarna och rensar gamla saker som bara ligger och skräpar. Idag har jag spenderat förmiddagen på Erikshjälpen med syster och köpt lite smått och gott som visp, gardiner, grythandske och en pasta"gaffel". Vuxenpoäng där eller? Sen har jag rensat garderoben och bombat Köp och Sälj på FB med massa grejer. 
Ikväll blir det lite "festligheter" här hos familjen Jansson. Syster, John och Kusin Jonas kommer för att äta mat, dricka gott och svettas i bastun. Låter som att det blir en fördundrande kul kväll! Vi ska väl spela lite spel och sådant man gör när man får besök. 

Idag betalade jag gymkort, jacka och försäkring på bilen, sved lite med tanke på att jag just nu försöker spara så mycket som möjligt. Men får snart lön så svider inte lika mycket då. Haha, fast jo. 

Annars har jag börjat planera min framtid. Wow, jag som bara för någon vecka sedan sa att jag inte hade bråttom, mycket kan förändras på kort tid. Fast tänker nog inte säga mer än så, tråkigt va? Kan säga att snart smäller det bara till, och en massa förändras för mig. Wop. Typ.
 
Nej nu ska jag kötta vidare i livet. Peace
Väldigt sliten igår efter att ha pärlat pärlplatta och spelat uno med barnen i skolan, haha. Energislukare.
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)