8 april

Men hej! Hur mår ni? Jag mår ungefär som.... Ett piggsvin... med tarmvred..?? Jag vet inte ens själv. Men spenderade gårdagen i fosterställning i sängen och soffan, sov största delen av dagen och det kändes som att jag låg på min dödsbädd. Vaknade klockan halv tre på natten och mådde fruktansvärt illa (drömde till och med att jag var åksjuk) men lyckades somna om igen. Men kräktes när alarmet ringde, hann liksom inte göra något annat än att springa på toaletten.. Så därför blev det inget jobb igår (eller idag)...
 
 
Det jobbiga var att både mamma, pappa och syrran jobbade så ingen kunde liksom passa upp på mig. Låg från klockan 9 till klockan 3 på em och vred mig av illamående blandat med "hunger" och världens huvudvärk. Tillslut kom pappa hem och han var snäll att köpa med blåbärssoppa och chips som var det enda jag var sugen på. När jag fått i mig något kände jag mig mer som människa igen, men då tampades jag med huvudvärken istället. 
Framåt kvällen mådde jag lite bättre, magen var fortfarande kvar på typ Gröna Lund eller något, men kunde sitta med mamma och pappa framför tvn. 
 
Idag mår jag lite bättre, magen är fortfarande inte helt 100, men har i allafall fått i mig två mackor och en kopp kaffe. Får hoppas det håller i sig så jag kan åka och jobba imorgon! Annars ska jag försöka packa lite grejer idag, typ skor och jackor. Känns som att det smartaste är att packa ner det mesta man inte behöver, så det inte blir hur mycket som helst helt plötsligt. Har börjat plocka ner tallrikar och köksgrejer, shit just got real. Typ så känner jag.
 
Sen ska jag fixa matlåda, duscha och sova så man är mer människa imorgon. Ni får ha´t så bra!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)