PW i kvällssolen!

Godkväll! Idag har varit en ganska lugn dag, Sofie sov här inatt och vi bara tittade på tv och åt glass/yollibox så det var en lugn kväll igår också! Vi sov till halv tio ungefär och gick upp, drog på vatten och kokade ägg. Vi bakade även en lite "nyttigare" kladdkaka med chokladproteinpulver som hon hade med sig som faktiskt blev riktigt god, jämfört med mina experiment haha... Vi hann också spela lite Wii Sports också innan hon åkte hem. Då lagade jag mat (som jag skulle gjort igår men aldrig fick tid till, haha) och dukade till resten av familjen som kom hem från sina äventyr. Efter maten fick jag sådan matkoma att jag knappt orkade röra mig från bordet så jag la mig faktiskt i sängen och läste en stund, tog mina fatburn-kapslar och sen gick jag på en riktig pw. Såå skönt, även om jag hade världens träningsvärk i benen och rumpan sen marklyften igår. Blev liite bättre när jag väl var ute och gick men så fort jag kom hem och skulle sätta mig i soffan gjorde det ondare än innan.. Haha, men det är skönt! Sore than sorry, right?! 
Sedan min pw har jag ätit lite fil och kollat lite på Indiana Jones med mami och papi, innan nästan alla tre somnat i soffan haha. Så det var dags för sängen. Nu ska jag dra på lite Family Guy och ladda inför imorgon då jag ska till Sofie och träna med henne, mage ska det bli. Lite nervös haha, men hon är en riktigt bra pt. Behöver någon som kör med mig ibland! Sen är det ju måndag, en ny vecka och då ska jag försöka komma igång igen med mat och träning. Inte bli sjuk som förra veckan haha, ingen bra start. Nu håller vi tummarna för att man får hålla sig frisk! 
 
alltså detta väder är perfekt för kvällspromenader, vet ej vad jag gör när det kommer snö.. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)