"Framtidstänk.. "

Fy vad jag har ont i min kropp! Måste verkligen bli bättre på att stretcha, just nu gör jag det.. Aldrig. Bra Sara! Ska försöka räta ut benen nu, innan jag tar mig ett mellanmål. Sen efter det ska jag nog gå en promenad, tror inte jag tar mig till gymmet idag utan kör lite här hemma. Brukar göra lite benövningar under promenaderna så det blir lite muskler också! Här hemma ska jag nog städa lite på mitt rum, funderar på att hänga upp studentmössan på väggen men vet inte riktigt var. Hade glömt den inne i andra rummet när jag möblerade om och jag hittade den nu. Lite synd att den ligger nerpackad i lådan haha.. Skulle också behöva plocka iordning bland mina träningskläder, de ligger i en hög just nu. Ska nog tvätta dem också, när jag ändå inte ska till gymmet. 
 
Annars då? Känner mig helt slut i kroppen, hjärnan är alldeles seg. Måste försöka komma tidigare i säng om kvällarna, men det blir sent nu när man inte måste upp på morgnarna. Måste skaffa mig bättre rutiner om dagarna även de dagar jag bara ska vara hemma. Hitta saker att göra, inte bara skrota. Men det är lite svårt när man inte har ett jobb eller liknande.. Dock ska jag ta tag i det inom en snar framtid, så hoppas att det löser sig. Börjar bli lite "nervös" över hur man ska klara sig nästa månad eftersom jag inte får någon lön då. Dock kommer jag att ha augusti-lönen till oktober i alla fall. Men man oroar sig ändå! Vet ju inte riktigt vad som kommer hända framöver, med till exempel bilen. You never know! 
 
Alltså har jag en hel del framtidsplanering framför mig.. Men är ju ett tag kvar tills oktober så jag har tid att försöka lista ut vad jag skulle vilja syssla med, fortsätta inom vården eller testa något nytt. Som jag känner just nu hade det varit intressant att testa något nytt, se vad mer som passar mig och vad jag kan. Men samtidigt tar jag nästan det som erbjuds, kan inte riktigt vara kräsen i mitt läge.. 
 
Hoppas ni har en bra dag iallafall, det är ju rätt ok väder!
Tumblr

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)