Äntligen fredag!

Håller just nu på att fixa mig, ska precis börja sminka mig och försöka få bukt på mitt skatbo till hår.. Har kommit på vad jag ska ha på mig ikväll också, vilket tog en hel del tid. Provade hela min garderob nästan, även om jag igår "visste" vad jag skulle ha på mig. Men så kan det gå, ändrar mig nästan alltid i sista sekund haha! Har mina supersnygga skor som jag köpte igår på H&M. Hade tagit kort på dem men det funkar ju inte.. Undrar vad de gjorde med våra datorer egentligen? Det går inte att ha hörlurar i vissa datorer, högtalare och så minneskortet som inte fungerar.. Typiskt min skola, haha allt går snett! Men jag ska kolla om jag hittar dem på deras hemsida, så får ni se vilka jag pratar om iaf! 
 
Får nog snart bråttom om jag sitter här längre.. Behöver nog dra mig härifrån till min syster om ca 1h. Så ska göra mig iordning och packa allting i en väska och kanske äta något.. Kanske är bäst! Måste leta reda på en bra jacka jag kan ha också, ser ju inte ut som att det kommer bli supervarmt ute. Men okej, ni får ha en bra fredag oavsett vad ni gör! Så hoppas jag att min kväll/natt blir så bra som man hoppats på, tjoho. 

Yes, hittade dem! Finaste bilden också hhaha... 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)