5 Days

Välkommen hösten!! Är det bara jag som älskar det här vädret???? Regn, rusk, blåst, mer regn och kyla = mysigt. Jag älskar verkligen hösten, kanske för att jag känner mig så "inspirerad" eller vad jag ska säga.. Jag känner att jag vill pyssla, läsa, skriva, sjunga, allt sånt som jag annars inte kan. Inte för att jag kan det nu, haha, men det känns som det. När jag var mindre och man fick frågan "vilken årstid tycker du är bäst?" svarade jag nästan alltid sommaren och vintern, för att jag fyller år och för att det är julafton (presenter). Men nu skulle jag helt klart säga att hösten ligger på första plats och sedan våren, de är ju lite same same fast ändå inte. Det är då jag är som mest inspirerad och knappt kan släppa kameran ur händerna! Det är så svårt att förklara, men jag känner mig full av liv. 
 
Idag släpade jag mig upp klockan 09:10, jag måste få tillbaka mina morgonrutiner och inte sova till 11 varje dag. Så idag lyckades jag, helt otroligt för jag var så trött och tänkte att jag skiter i att gå upp idag.. Men jag blev superglad när jag gick upp för bästa Tiger hade kommit hem igen efter sin lilla "semester" eller vad man nu ska kalla det. Han var väldigt hungrig, gosig och trött så han låg som en kringla i soffan bredvid mig när jag kollade på Grey´s Anatomy och Desperate Housewifes, och nu ligger han i min säng och sover. Mysen! 
Nu dricker jag kaffe och ska packa min gymväska och ge mig ut i kylan, man får nästan rota fram vinterkappan! Blir nog inte ett jättelångt pass idag då jag ska hem och hjälpa till att städa huset. Men känner bara att jag måste komma iväg till gymmet efter allt onyttigt i helgen.. 

Igår åkte vi en sväng till farmor och farfar och grattade farmor som fyllde år för någon vecka sedan. Hon fick en juicemaskin som vi testade på en gång och gjorde äppeljuice som var riktigt god! Jag hjälpte dem även att ta kort på ett par tavlor. Vi fikade också, farmors bullar är verkligen heliga kan äta 1000 på en gång! Mhhhm, fick en påse med hem också, lycka. 
 
Nu ska jag packa så jag kommer iväg någon gång. Har tänt mitt ljus jag köpte från IKEA förut så det luktar sååå gott på mitt rum just nu, perfekt. Ni får ha en bra dag så hörs vi! 
 

Kommentarer


då är jag lika konstig som du för jag älskar det också :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)