4 september

Halloj halloj! Idag mår jag mycket mycket bättre, har väl varit "frisk" men min mage har varit lite konstig men jag åt ordentlig mat igår så. Imorse var jag så jäkla trött så jag gick upp efter klockan tio.. Men spenderade 5 timmar på vc och akuten igår med Adam som hade ont i benet och haltade. Från 9 till två ungefär satt vi mest hela tiden och väntade. Det sjukaste var ju att vi var 2 timmar på vc och väntade ca 1h 25 minuter av den tiden på remissen till akuten. Kan ju säga att jag var lagom glad då! Mådde inte riktigt helt 100 än men mamma och pappa jobbade så jag var den som kunde vara med. Det verkade inte heller vara direkt stressigt där just då så jag förstår inte vad det var som tog så jädra lång tid med den där remissen, kanske hade slut på gult papper eller glömt hur man skrev en sådan. För den personen vi fick hjälp av hjälpte andra medan vi väntade, vilket inte direkt kändes rätt. Man ska väl hjälpa någon bli klar innan man gör något annat, men nej. Kan ju säga att det inte var vi som var de enda som var frustrerade över att man fick vänta drygt länge.
Men när vi väl kom till akuten behövde vi inte vänta riktigt lika länge, men vänta det fick man. När vi tillslut fick åka därifrån efter att de inte hittat något på röntgen var jag så hungrig att jag inte direkt visste vad jag hette. Men som tur var hade pappa lagat mat till oss när vi kom hem, så det blev snabbt bättre!
 
Känner att det ska bli skönt att komma igång med träningen nu igen efter "uppbrottet". Dock vet jag inte om jag ska träna något på gymmet idag, kanske blir imorgon. Hinner nog inte heller för idag ska jag åka till farmor och farfar för att gratta farmor som fyllde år igår och sen hjälpa dem lite. Men kanske gör några övningar här hemma innan, en liten mjukstart liksom!
 
Ha det gött! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)