16:57

Sitter i soffan och kollar på Jack and Jill på tvn, myser lite i höstrusket. Bloggar från vår nya surfplatta med tangentbord pappa köpte igår, väldigt liten jämfört med min dator haha. Idag hade jag lite ärenden att uträtta, lämna två paket på posten och sen träna. Vaknade med superont i axlarna/skulderbladen och trodde först att det berodde på att jag sovit konstigt, men kom på att jag körde nya grejer med bl.a. kettlebell igår så det är nog därifrån! Körde lite mer mage och ben idag, och nu är jag helt slut i kroppen. Därför blir det vilodag imorgon, dels för jag ska en sväng till stan på eftermiddagen. Får se om jag tar en sväng på stan också, vilket jag egentligen inte behöver haha.. 
 
Ja, som vanligt har jag inte jättemycket att blogga om.. Funderar på att göra en kladdkaka eller något, fast med mitt proteinpulver i så den blir lite "nyttigare". Gjorde en med Sofie förut med banan, honung och jordnötssmör så kanske ska göra en sådan. Fast vi inte har någon banan, haha typiskt. Aja, hittar på något!
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)