Paket!

Precis när jag publicerade det förra inlägget såg jag att posten kom! Skyndade då ut i regnet och såg att mitt paket från Nelly.com hade kommit. Haha, paketet fick precis plats i vår postlåda men resten av posten låg i helt tillplattat på botten.. Ibland är de så oförsiktiga med posten så jag vet inte vad! 
Hann inte ens fram till dörren innan pappa ringde och berättade att han fått problem med bilen och jag var tvungen att åka och hämta honom. Så tog på mig kläder och åkte nästan på en gång! 

När vi kom tillbaka hem öppnade jag paketet och testade mina nya skor (de passade!) och betalade dem + försäkringen på min bil. Så nu behöver jag inte tänka på det! 
Nu ska jag ta mig något att äta och sen kolla på lite Carrie diaries eftersom jag inte hann det förut. 
Mina babes! 

Kommentarer


Snygga skor!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)