Filmkväll!

Åååh, har typ ätit choklad för ett år..
Åkte till affären när jag skjutsade Adam och köpte popcorn, äpplen, banan, en marabou och lite naturgodis till ikväll och nu sitter jag här med vääärldens matkoma.. Har en hel skål popcorn kvar också. Köpte marabou mintkrokant, smälte den och doppade frukten i, jäääättegott! Kollade på About time som typ blev min nya favoritfilm, ni måste se den om ni inte gjort det. Jag har funderat på att se den ett tag så nu gjorde jag det och blev riktigt nöjd! Nu kollar jag på en film som heter The spectacular now, som också riktigt bra än så länge.
Fick sms från Adam förut och de hade vunnit de matcher de spelat så går bra för dem! Han står i mål och verkade lite nervös inför det när vi satt i bilen, så jag är stolt över honom. Så nu håller jag tummarna :)
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTA1ODUzMDA3NzFeQTJeQWpwZ15BbWU3MDgxMTYxNTk@._V1_SX214_AL_.jpg 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)