31 oktober

Jag känner mig en aning stressad över kvällen.... Jag har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag ska klä ut mig till, men har en "backup-plan" om jag inte kommer på något som jag blir astaggad på. Ellen jobbar till typ klockan 18 ikväll så får knappt tag på henne, vet inte vilken tid vi ska vara i stan osv osv. Så lite stressigt är det haha! Men det löser sig nog, får försöka ta det lite lugnt istället för att tänka så mycket. 

Imorse tog jag faktiskt en riktig sovmorgon, till klockan 10. Kändes skönt att få sova ut ordentligt efter att ha gått upp klockan 08:45 de senaste månaderna fast jag egentligen kunnat sova haha.

Resten av dagen ska jag väl spendera med att knåpa ihop en kostym, packa lite inför imorgon och kolla grejer till den kostymen och eventuellt träna (om vi får tid haha). Men hoppas alla får en rolig halloween, oavsett om ni ska på fest eller bara mysa hemma!  
Försökte hitta en bild från halloween förra året då jag var en docka, men hittade inte.. 

[TUMBLR]

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)