22 oktober

Fy vilket tråkigt väder det är ute... 
Mulet, grått och svinkallt.. Hösten enligt mig ska vara lite kylig, solig och färgglad. Alltså inte alls så det är nu. Kanske är så att jag missade den delen av hösten när jag var i Thailand (vilket jag inte klagar sådär jättemycket över) för nu finns det ju kanske två löv kvar på träden. Men men, kommer ju en höst nästa år igen. Nu ser vi fram emot extremkyla och snö ;) 
 
Just nu håller jag på och kollar lite jobb, mailaddresser och sådant. Ska ringa ett samtal lite senare och se om det ger något. Har även uppdaterat både CV och personligt brev så nu har jag väl det jag behöver nästan. Känns bra! 
Lite senare idag ska jag bege mig ut i kylan mot stan för möte och sen när jag kommer hem igen blir det träning. Sks försöka ha samma positiva inställning som igår, känns som att det kan bli tungt idag! Har träningsvärk i ryggen och axlarna, men vi får köra på ändå!
 
Nu ska jag gå och göra ett mellanmål, förmodligen kvargplättar igen (så gott) sen göra mig iordning för klockan går. Hoppas alla får en bra dag! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)