21 oktober

Blev ett tidigt pass på gymmet idag! 
Mamma ska åka och jobba så imorse gick jag upp klockan 8 och käkade en lätt frukost, keso med banan + kaffe. Sen drog vi oss mot gymmet och körde ett jobbigt pass.. Inne på andra veckan nu och en hel del övningar har byts ut och blivit jobbigare, men man känner att man blivit starkare. Idag försökte jag ha en positivare inställning när jag gjorde övningarna. Istället för att tänka saker som "nej jag vill inte göra den här", "fyfan va jobbigt!" och "jag ger upp!" försökte jag att inte tänka så mycket utan bara göra dem. När det kändes tungt tog jag ett par djupa andetag och kämpade vidare, smärta är svaghet som lämnar kroppen eller vad säger man? 
 
Har precis slängt i mig en tallrik gröt med banan och kanel, ska dricka kaffe nu och kolla på Carrie Diaries (helt obsessed av det!) Senare ska jag tjoffa i hårinpackning, duscha och sen åka iväg på finskakurs. 
 
p.s Förstår inte vad det är för fel på min dator, den vill inte acceptera mitt minneskort.. Därför har jag inte kunnat visa vad jag köpte i Thailand. Typiskt, men jag jobbar på det så hoppas det fungerar snart! 
Älskar det här nagellacket, men mina fingrar är inte alls lika fina som när jag fixade
dem i Thailand.. Suck haha! 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)