15 oktober

Hallåhallå! 
Ännu en dag med lite halvtrist väder... Jag älskar hösten, men jag vill att det ska vara soligt, vilket det inte är idag. Får hoppas att den tittar fram lite senare idag! 

Just nu håller jag på att byta om och packa lite grejer för jag ska alldeles strax faktiskt ge mig iväg mot bussen för att åka in till stan. Först ska jag köpa lite saker jag behöver efter Thailand (några saker som inte fick plats i resväskan *host*) och sen ska jag på möte och till sist träffa Ellen! Ska försöka hinna åka till gymmet också, så har med mig träningskläder i bilen. 
 
Hittils har jag inte "hunnit" göra något speciellt alls. Vaknade så jag hann se Grey´s Anatomy och Desperate housewifes sen även ett program som heter "Plastikturisterna" som handlar om personer som åker till Thailand för att göra olika plastikoperationer.. Liiite deprimerande eftersom de är i  Bangkok och Phuket, där jag var. Haha, jättebra program att titta på när man precis kommit hem därifrån, bara några dagar sedan jag var på samma flygplats, stod på samma ställe och kände samma värme. Nej, jag längtar inte alls tillbaka... 
Har även hunnit lägga till lite ny musik i min spotifylista, t.ex. Shake it off med Taylor Swift. Typ den enda låten med henne jag tycker om. Den är skön! 
 
Nu måste jag skynda mig lite, så jag inte missar bussen (som jag gjorde förra gången, 2 bussar)
 
Hojj!
I somras när jag fick besök i solen.. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)