Oordning i garderoben..

Blir snart galen!! Min garderob fullkomligt sprängs snart eftersom den är knökfull med inte bara kläder utan en massa andra saker, som "flyttahemifrån"-grejer och annan skit jag inte vill kasta. Måste verkligen organisera lite därinne innan jag lägger mig ner på golvet och ger upp.. Har försökt i flera år (sen jag fick in garderober på mitt rum) att ha en snygg, organiserad och städad garderob men när inte sakerna får plats tappar man orken på att försöka. Har kollat runt flera gånger på olika förvaringsidéer men inte riktigt hittat något som passar mig. 
Har en liten byrå på mitt rum också, där jag förvarar mitt smink, underkläder samt sovkläder. Men den är så liten så det får knappt plats heller.. Har försökt att rensa garderoben också, få bort sådant som bara tar plats men kan ju inte kasta bort allt. Kan inte gå naken heller.. 
Någon som sitter inne med jättebra tips och trix för att få mer space i garderoben kan ju gärna få dela med sig, behöver det!
 
Skulle bara vilja köpa en större garderob, eller varför inte en walk-in-closet. Hade varit perfekt! 

 


 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)