8 november

Idag är en väldigt seg dag..
Var chaufför igår åt päronen som skulle ut och roa sig, så kom inte i säng förns efter 4 inatt. Skjutsade dem först in till stan sen köpte jag med pizza till Adam och mig. Vi satt i soffan och kollade på Ghostbusters, eller ja början av den. Missade slutet eftersom jag sov lite så jag skulle vara lite piggare när de ville komma hem. De ringde klockan halv ett så åkte jag en halvtimme senare. Gjorde mig en kopp kaffe och tog med i bilen, hade radion på högt och sjöng med så jag piggnade till. Blev nervös i stan eftersom det kryllade av poliser överallt och jag stod i gigantiska bilen och bara kände mig ivägen. Tur var behövde jag inte vänta länge. Vi skjutsade hem sällskapet och när vi kom hem till oss borstade jag tänderna och la mig i sängen. Men somnade inte på en gång utan läste lite innan jag slocknade.
Vaknade imorse klockan halv tolv.. Tar på krafterna även om jag var nykter igår! Gick upp, gjorde kaffe och sökte ytterligare två jobb.Nu har jag tappat räkningen på hur många jag sökt. Fick sedan med mig Adam till ICA där vi handlade en massa godsaker som sedan blev våfflor.
 
Nu har vi käkat "frukost" framför tvn och nu skulle partyprissarna vila lite igen. Jag funderar på att ta mitt pick och pack och dra mig till gymmet eller om jag ska vila idag.. Har träningsvärk både i magen och höfterna efter gympasset igår. Började med 10min crosstrainer, lite övningar sen 30min intervaller på löpbandet och avslutningsvis 5min jogg. Blev helt förvånad, var inte ens trött eller hade ont någonstans. Hade säkert kunnat springa hela dagen om jag så fick (haha eller jo men ja) men hade besiktningstid att hålla. Nerverna var helt kaos när killarna gick och lyste med ficklampor, kände och klämde på min lilla pärla. Hjälpte ju inte att den ena killen skämtade till det lite med att säga "Jag skulle inte vilja äga den här bilen!" när jag stod och bet på naglarna av nervositet. Men tro det eller ej, min bil gick igenom besiktningen med bara en liten skada på ena ljuslyktan fram! Lycklig. Pappas bil däremot, måste fixa något med bromsarna. Så 1-0 till Sara. Sen skrotade vi runt lite på Dollarstore och köpte mer än vi hade tänkt. Jag som ska leva "sparsamt" gjorde av med hela 100 riksdaler på bland annat 3st bomullspadspåsar, rakhyvel, lypsyl och torrshampo. Men såg detta mer som investering än slöseri, haha.
Men gott kan jag ju säga.

Kommentarer


men så gott!! :'D
sv; åh tack fina du ❤❤


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)