30 november

Idag har jag absolut inte gjort någonting
Var ju på filmkväll igår hos Fredrik och var chaufför åt mamma och pappa som hade adventsfest. Åkte till Fredrik efter åtta, och som vanligt kom jag sist dit haha. Under kvällen/natten kollade vi på bland annat Maze runnerLucy och sen någon som jag inte minns namnet på. De två sista filmerna var i alla fall jättekonstiga, plus att jag från början inte var något direkt fan av Maze runner. Tycker den liknar Hunger games för mycket, haha. Ändrade inte riktigt uppfattning efter jag sett filmen heller, tycker inte den är så bra som alla säger. Men så känner jag om de flesta nya filmerna, allt känns som att det redan har gjorts! 

Åkte och skjutsade hem päronen vid två ungefär sen åkte jag tillbaka, då hade de börjat kolla på den filmen jag inte minns vad den hette. Klockan halv fyra la vi oss för att "sova", vilket inte gick så bra då alla fick skrattattacker som bara inte ville lägga sig. Jag kommer inte ens ihåg allt vi skrattade åt, jag kunde bara inte sluta skratta för ALLT verkade roligt just då. Men tillslut lyckades vi somna, efter kanske en timma eller så. 

Åkte hem innan tolv, åt frukost och kollade på veckans BB avsnitt. Sen skulle päronen tillbaka för att städa och jag hämtade Adam hos hans kompis. När vi kom tillbaka blev det soffan igen och Så mycket bättre och sen Maria Lang.  Alltså har jag inte gjort någonting idag, bara suttit i soffan och degat. Mulat pepparkakor. 

Men imorgon ska jag gå introduktionsdag på skolan som lärarvikarie, spännande. Känner mig väldigt nervös just nu, tankar som "tänk om jag inte klarar det" snurrar runt i min skalle. Men jag ska göra mitt bästa, lyssna och sen se efter hur det känns. Ska bli kul att komma tillbaka till skolan, även om den inte ser likadan ut som när jag gick där. 

Nu när det snart är december och det kommit lite ynka snö passar det väl bra med en bild på blommor? Den här är sen i sensomras när jag åkte till farmor och farfar och de inte var hemma, så jag passade på att fota lite!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)