24 november

Godkväll allesammans! 
Fick en chock när jag vaknade "imorse" och tittade på klockan, som visade 12:23... Vet inte senast jag sov så länge, men konstigast är ju att jag inte var uppe speciellt sent igår eller varit på krogen/etc. Trodde klockan gick fel först, så hoppade ur sängen och tog mig kläder för att titta på klockan uppe i köket. Min klocka gick inte fel. Gjorde världens äckligaste gröt, bären gick inte ens att äta, och kollade på Biggest loser. Sen skulle jag iväg nästan direkt och "jobba" så då det var tur att jag vaknat annars hade jag kanske missat det.. 
Började med att kratta löv (nu har jag världens köttsår på insidan av tummen, aj) sen fikade jag lite innan jag började städa. Vilket gick väldigt fort, var inte så smutsigt. Kom hem runt 5 och fann Amanda och mamma vid köksbordet, tog en kopp kaffe och gjorde dem sällskap. Vi kollade på lite gamla bilder (såg verkligen helt sjuk ut ibland när jag var liten, otrolig skönhet..) och garvade läpparna av oss. När de skulle åka kramades vi lite extra eftersom de åker mot Amerikat imorgon, sedan vidare till Karibien. Inte alls avundsjuk, pfffft, Sverige är ju så vackert den här tiden på året! 

Ska väl försöka sova lite tidigare än igår, så jag inte sover bort halva dagen bokstavligen... SUCK, vad händer. Om jag börjar jobba inom kort måste jag komma igång med mina bättre sovvanor igen.. Får sån ångest när jag sover länge, inte ens skönt längre.. Förr när sovmorgon var det bästa som fanns, nu är det bara jobbigt. 
 
Imorgon ska mamma och jag fortsätta med vår storstädning och rensning av huset. Skåp med gamla papper och mobiltelefoner ska rensas och organiseras. Kul. Senare ska vi träna, sköööönt. Rensa skallen när man ändå håller på liksom. 
Gjorde chokladbollar igår i ren frustration över livet, skulle mula allihopa men fick bara i mig ca 4-5 st. Besvikelse. Men då fick i alla fall andra smaka på dem också. Haha, egooo. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)