14 november

Min plan om att komma upp tidigare imorse.. funkade inte riktigt. Var alldeles för intressant igårkväll att kolla på nostalgiska filmer, som Tur och retur, istället för att sova. Därför var jag ganska trött imorse och gick upp efter klockan 10 ändå.
Men har inte suttit här vid datorn och slösat bort dagen i alla fall. Är ju som sagt ensam ett par timmar nu under dagen och jag har faktiskt spenderat de senaste timmarna med att städa i köket. Som vanligt när jag är ensam hemma (oftast). Drog på en spellista på spotify och dansade loss här i min ensamhet, då det är som bäst. Max kollade lite snett på mig där han låg och försökte sova i min säng, vet inte riktigt om han uppskattade min dans eller min sång. Vet inte heller vad som var värst om jag ska vara ärlig. Men fick en liten energi-boost som jag kände att jag behövde så det var skönt!
Nu tror jag att jag ska dammsuga en sväng och sen kanske ta en kopp kaffe och fylla på skafferiet lite. Börjar känna att min energi försvinner lite så behövs nog. Annars händer det nog inte så speciellt mycket resten av dagen.. Ska handla lite och funderade på att passa på att kasta skräp som svämmar över. Hittade ca 10 äggkartonger som låg och skräpade.. Jaa, börjar bli dags. Ska nog försöka få med mig Adam som sällis, annars åker jag själv. Får locka med att han får bestämma vad vi ska gotta med ikväll, då kanske han följer med utan att klaga.

Här har ni en ny favorit, sätt på den och dansa loss!
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)