12 november

Tråkig dag, tråkigt väder..
Vill ha snö, bättre det än regn och tråkigt! Snön lyser upp lite iaf, sen får jag mer julkänslor och kan acceptera julreklamerna mer än jag gör nu. 
 
Har nyss skickat iväg ytterligare ett mail ang. jobb.. Suuuuck, börjar bli så less på att skicka mail till en massa människor och inte få något tillbaka. Liksom, duger jag inte till något? Har ju inte världens längsta eller bästa CV, men hallå, något duger jag väl till?! Skötte mig som "ung", inga prickar i polisens register eller ens snattat godis.. Sökt en hel drös olika jobb, inom vården och städjobb. Får väl vänta på ett mindre mirakel känns det som, det ser ju inte ljust ut just nu om man säger så! Nä vadå? Jag är inte bitter...
 
Just nu klämmer jag i min lite kyckling, fullkornsris med keso och gurka. Så snart det försvunnit ner i min mage ska jag byta om jag ta på mig anständiga kläder för ska snart dra mig mot staden. Känner noll lust för det heller, vill mycke mer gärna ruttna bort här på rummet. Men måste man så måste man. När det är klart ska jag väl hem, smacka upp min Outlook och se hur den fortfarande står och gapar tomt. (0) vid inkorgen börjar bli standard nu. Händer det att det skulle stå (2) eller något så är det från Facebook, "Hitta tillbaka till Facebook!" eller något annat skoj.. 
 
Nej nu ska jag ta min härliga attityd och sprida lite kärlek någon annanstans.. ! 
Fotbad i måndags, mina fötter är mjukare än det färskaste spädbarnets! typ
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)