yeey

Tycker det är så ovärt att blogga.
Idag gjorde jag det, tyckte si, kände så, imorgon väntar det här..

Suck, pallar inte mer. Vilket kanske märks. Era stackare som stannar kvar och fortfarande
läser min blogg, intressant vardag och liv jag har vaa??
Jag kan väl berätta att jag tagit studenten om två veckor? Kalla mig då arbetslös.
Eller inte, jag har jobb. På Solliden. Woop. 
Börjar ev. jobba redan nästa vecka. Känns riktigt bra.
Hmm.. vad mer kan jag dela med mig till er att suga på?? 
Tränat riktigt bra de senaste dagarna, idag köttade jag och mamma verkligen.
Hmm.. Ska boka uppkörning på tisdag. Yeeey.
 
Nu ska jag dricka mer grogg och sen klä på mig (om mina jeans är torra, hällde ut en hel grogg
på mig själv förut, yeess!) Och sedan ska vi iväg och äta mat hos Madde.
Efter det ska jag nog med Sofie och Martin hem och bada sen tillbaka för att spela Wii.
Göttmos. 
k bye
 
Min pappa, aka hunken!!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)