10 saker..

1. Ser fram emot att ta studenten nå sjukt (woohoo) men känner samtidigt "vad fan ska jag göra sen??"
2. Kom fram till i tisdags att jag lider av tvångstankar, det var ju festligt.. 
3. Är för tillfället nästan helt pank...
4. Är frustrerad över att jag är sämst på att sminka mig snyggt.
5. Mitt hår har växt nå sjukt den senaste tiden, nu kan till och med jag säga att det blivit långt! (tack silicea)
6. Vill göra om på mitt rum, total makeover. 
7. Spenderat de senaste dagarna med plugg, vill bara bli klar!
8. Har haft sjukt ont i bröstkorgen de senaste dagarna, känns som att den ska sprängas.
9. Längtar otroligt till den 6 juni då Orange is the new black season 2 kommer!
10. Tycker detta är pisstråkigt, vill lägga ut egna filmer men kan ej. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
babe

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)