Vårdcentralen idag..

Skriver direkt från soffan. Har aldrig haft såhär ont i halsen någonsin, ringde därför först 1177 imorse och berättade och fick då rådet att boka tid på vårdcentralen så jag gjorde det, och ska dit klockan tre. Var därför tvungen att avboka min dubbla körlektion jag skulle haft idag, men det är väl lika bra. Känner att jag behöver vila nu efter att ha sprungit runt och gjor allt möjligt trots halsen och tröttheten. 
Inatt fick jag faktiskt sova! Vaknade inte vid fyra vilket jag gjort de senaste dagarna på grund av halsen. Dock vaknade jag av gammal vana vid sju men låg kvar i sängen till åtta då jag ringde vc. 
Har inte ätit riktig mat på ett par dagar för får bara ner varma koppen, glass och te. 
 
Nu ska jag göra en till kopp varma koppen och kolla på tecknade Pippi Långstrump! 
Min frukost igår, roligt att alla tog det som att jag förberedde mig till gymmet med en proteinbar. Det är egentligen en sandwich-glass... Aja! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)