Söndag.

Har suttit hela dagen sen klockan tio imorse med den jäkla religionsuppgiften som aldrig verkar bli klar.. Jag bara fastnar hela tiden och vet inte hur jag ska formulera mig. Pimplat i mig flera koppar te och kaffe och rivit mitt hår över den här uppgiften. Jag vill bara bli klar så jag kan göra de andra uppgifterna också. Usch, skolan är allt för stressig just nu för mig! Och pressen för hård. 
Har haft ont i magen också idag, och jag vet inte varför. Känner inte ingen smärtan eller att jag haft såhär tidigare. 
Var i alla fall ute en sväng idag i det fina vädret, en promenad till grannen efter deras hund sprungit över till oss. 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ta en liten paus från pluggandet för att rensa hjärnan och förmodligen komma på hur jag ska komma på vad jag ska skriva. 
 
Skönt att vara ledig imorgon!!
 
image

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)