Plugg...

 
Och med söndagen kommer även lite ångest.. Men jag har i alla fall lämnat in historieuppgiften, vilket jag sa att jag skulle göra i helgen vilket känns bra. Daniella och jag har jobbat lite på gymnsiearbetet också vilket vi behövde. Nu ska jag göra lite engelska bara! Kollar på Blues Brothers på C More. Den är så jäkla bra, haha. Sett den flera gånger och den är fortfarande lika bra!
Annars idag har jag sökt jobb, så knåpade ihop både ett CV och ett personligt brev imorse. Håller tummarna!
 
Har druckit tre koppar kaffe idag.. Inte så bra, känner det. Måste dra ner på kaffet nu och dricka mer te istället. Slarvar med allt just nu, sömnen, maten, skolan. Måste komma igång med allt nu! Suck. 
 
Skatan tycker om min nybäddade säng, speciellt när solen skiner fram och det blir varmt! haha kolla tungan!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)