Den som tittar, den hittar.

Idag har jag flängt runt som en plastpåse i vinden.. Vaknade imorse vid kvart över 6 och hämtade datorn på en gång för att skriva på uppgiften till dagens fotolektion (vadå ute i sista sekund...) trött och eländig som jag var. Kommer till skolan helt inställd på att redovisa och då säger läraren att vi har dagens lektion på oss att jobba också... Men tack vare att jag köttat uppgiften på morgonen så kunde jag sluta lite tidigare och hann stressa till tåget hem. Dock hann jag bara vara hemma i en och en halv timme innan jag skulle tillbaka till stan igen för att ha körlektion. Hade en timma att döda på stan som jag spenderade inne på Myrorna och kollade bland deras böcker. Letade främst efter nå romantiskaromaner (haha vårkänslor?) men också bra engelska böcker. 
Sen efter körlektionen gick jag hem till Amanda och drack lite kaffe innan mamma och pappa kom så åkte vi till gymmet. Blev en snabbis då pappa skulle iväg och jobba men det kändes ändå efter alla dagar jag tränat i rad! 
 
Nu ska jag kolla youtube och sen sova, godnatt!
bild från i höstas

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)