De som försvann

Idag hade jag sovmorgoooon! Och det tog jag (ofrivilligt) vara på genom att sova till halv tio. Antingen hade inte mitt alarm ringt vid 08:10 eller så har jag "vaknat", stängt av det och vänt på steken & somnat om helt enkelt! Vet inte med er men jag tippar på det senaste. Även om jag hade velat ligga kvar ett tag till i sängen tvingade jag mig upp för jag kom på att egentligen var jag ju inte ledig utan hade det som lärarna kallar "arbetstid på valfri plats". Slängde i mig lite frukost och kollade mest på youtube istället för att plugga, ovanligt, och sen helt plötsligt var klockan jättemycket och jag fick nästan lite bråttom. Sen var mamma rena snigeln när jag redan var halvvägs ut i bilen så jag trodde ett tag att jag skulle missa tåget. Men icke sa nicke, jag kan faktiskt köra lite biltjuv jag med (okej nej, inte riktigt). 
Dagens enda lektion var då engelska och vi fick en ny uppgift som verkade så otrooooooligt kul! Jag ska skriva om religionen in the United Kingdom, bababaaaa! Askul, jag sa ju det. Förstår att ni alla är nästan lite obehagligt avundsjuka på mig just nu som har så kul att göra. Skadeglädje deluxe. 
 
Sedan stressade jag iväg till mitt "möööteee" och satt där och babblade. När det var slut blev jag lite shopping-galen och köpte Silicea (äntligen, mitt har varit slut i flera månader!) och en concealer från H&M för nu orkar jag inte sminka mig längre, haha. Märks när det börjar bli lite vårigt ute för då orkar jag inte försöka se någorlunda bra ut. Orkar bara inte! Eller ja, det gör jag ju knappt annars med men känner att nu när solen skiner lite mer så vill min hud ba "SOLLJUS!".
 
Blev jätteirriterad när jag satt på bussen och måste sett ut som ett åskmoln, mamma glömde bort mig också så blev inte bättre. Sen körde jag en liten extra sväng hem och kastade i mig en rostad macka och en kopp kaffe så nu är jag glaaaad igen. Snart ska vi åka och träna också, så mycket bättre. Taggar med lite musik (hahah typ Flo Rida = högstadiet)
 
Amen ha en bra kväll nurå, säger vi! Gööttmos. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)