Bra dag!

 
Även om dagen gått sjukt snabbt måste jag säga att jag hunnit med ganska mycket! Gjort klart historian, ätit glass, kollat på film, gått promenad, gjort matte och sen planera lite inför veckan. 
Såg en jättebra film på C More som hette Seeking a friend for the end of the world och den var jättebra!
Har sett reklam för den ett par gånger innan och känt att jag måste se den så blev jätteglad när den gick idag. 
Den rekomenderas! 
 
När den filmen var slut tog jag med mig hundarna på en kort kvällspromenad i solen. Fy vad gott det luktade ute! Verkligen vår och landet. Blev alldeles varm inuti och det är därför jag älskar det här. 
Med på promenaden var Tiger och Singo som hängde på. Singo är så jäkla rolig när han följer med för han
sätter sig också och kissar när han ser att hundarna gör det! Så himla ful/söt han är. Sen sprang han runt som en galning och såg typ ut som hyenorna i Lejonkungen.. 
När jag kom in igen tog jag mig ett glas vatten och gjorde lite matte, köööötta.
 
Nu känns det faktiskt rätt bra i halsen! Det gör mest ont i halsen när jag dricker/äter något surt och när jag gäspar. Det känns så jäkla skönt för då kanske jag kan träna någon gång den här veckan! 
 
Tänkte komma i säng och läsa ganska tidigt idag, vill vara pigg imorgon och ev pröva på hur det känns med en morgonpromenad innan skolan. Är så taggad på det just nu men vet ju inte hur positiv jag är när alarmet ringer imorgon bitti! Så har tagit mig lite kvällsmat nu och ska titta på antingen youtube eller någon serie en sväng sen blir det sängen och läsa! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)