sommarväder!!

Idag har det varit riktigt sommarväder!
Och som vanligt var jag supertrött imorse och
min mobil hade dött under natten så vaknade inte
av något alarm.. Därför vaknade jag 
vid halv tio. Gick inte upp då även om klockan var
rätt mycket, utan jag låg kvar i sängen och kollade vidare på "en officier och en gentleman"
som jag började kolla på igår.
Tillslut gick jag upp och åt frukost i soffan.
Haha standard! Men sen kände jag 
bara ett behov av att träna!! Men kände
inte för att åka till gymmet,
speciellt när det var så fint väder ute.
Därför bestämde jag mig för att ta cykeln
och åka en sväng!! Tänkte först
ta en sträcka som är 8 km lång, men
det slutade med att jag körde lite mer än 1 mil!
Var så trött när jag kom tillbaka men så
skönt! Gick bra att köra och jag hade bra tempo.
Kötta! Mjölksyra deluxe.
Då la jag mig i solen och läste, skönt. 
Nu på kvällen har vi ätit pizza (med gott samvete)
och nu kollar vi på fotbollen. Sen duschen och sängen,  imorgon börjar jag 06:45.. 
Ha det bäst!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)