3 juli 2014

Är så sjukt trött när alarmet ringer klockan nio.. Varje morgon nu sen ett tag.
Även om jag somnat runt 00:00 är jag fortfarande
i zombie-mode, trots att jag sovit som en stock. Men slet mig ur sängen
ändå idag, mest för att min urinblåsa riskerade att explodera om jag låg kvar längre.
Tänkte först vara fräck och lägga mig i sängen igen, men bäddade och tog på mig kläder
och gick upp för att göra frukost.
Har upptäckt den godaste frukosten ever, gröt på fitnessfighten-müsli med hallon och mango i + en 
sked honung. MUMS säger jag bara! Sen en kopp te på det och c-vitamin.
Efter frukosten tog jag på mig träningskläder och åkte först till ICA där jag hämtade ut mitt körkort
och sen åkte jag vidare till gymmet. Var helt själv under hela passet, sköönt!
Körde 45 min cardio och sedan en omgång övningar för att mörda magen, den är 
slaktad nu. När jag kom tillbaka hem åt jag god mat, fisk potatis och sås.
Nu sitter jag här och ska väl betala räkningarna på körkortet och blabla. 
80 spänn för ett kort, yeeeey. Fett värt.
 
Ikväll blir det nog bio med några pers. Vill se deliver us from evil. 
Kollade på trailern, 
kissade typ på mig, haha. Obehaglig x1000
kolla;
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)