Thank god it's monday.

Eller inte.. Vaknade imorse med den första tanken "vart fan är jag" och sen kände hur otroligt kissnödig jag var. Därför kunde jag inte ligga kvar den där sista kvarten tills nästa alarm ringer och bara försökt glömma det faktumet att det var skola idag. Men var lite ful och gick och la mig i sängen tills klockan var lite för mycket då jag bokstavligen slet mig ur sängen. Det är ju jättekul att tänka på dem som tvingas gå upp 5 (Amanda *host*) för att åka till jobbet eller skolan vad vet jag. Och så ligger jag klockan sju som en räka i sängen och nästan gråter för att jag inte vill gå upp. Suck, måste bättra mig och bli en morgonperson istället. 
 
Hade ju bara foto idag så slutade ju vid lunch men var ändå en stressig lektion. Har en uppgift som ska vara klar idag och jag är fortfarande inte klar, suck. Plus att jag var tvungen att gå på ett helt onödigt (enligt mig) möte för att prata om sånt jag redan vet. Så var lite grumpy idag, vilket min lärare väldigt tydligt märkte och hade otroooligt roligt över. Men får tänka på att han var så snäll som lät oss åka med halvbussen så jag hann med mitt tåg så jag kunde träna med mamma. Eller ja, det är väl mest för att jag skulle komma hem tidigare och slippa vänta i stan för jag och mamma skulle ha tränat oavsett! 
Gymmet gick gaanska så tungt idag faktiskt, säkert för att det inte blev något igår tack vare den lite misslyckade badturen.. Men körde armar, mage och ben plus lite rygg så det kändes ändå rätt bra. En till anledning är nog för att jag inte ätit så hade typ noll energi, vilket inte är så bra. 
 
Direkt när vi kom hem från gymmet så slängde jag i mig en banan samtidigt som jag startade datorn och plockade fram körkortsböckerna. Gjorde klart fas B och  blev godkänd, höjhöj. Och nu ska jag äta och sedan kötta på med den där jäkla uppgiften så jag blir klar idag! 
 
Nu skriker hela min kropp efter man så ska väl ta och lyssna på den, heppåre-hej!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)