God save the Queen.

Vadå är det söndag igen..? Tydligen. Behöver jag verkligen gå igenom det här igen? blablabla.. tiden sprungit iväg.. bla.. inte gjort någonting.. osv osv osv. Fast jag och mamma kom fram till att jag ändå fått mycket gjort även om det inte känns som det. Jag har spenderat mycket tid med mamma, övningskört väldigt mycket i lördags, kollat på film, gjort körkortsteori, "jobbat" och varit och "badat". Fast badhusen hade stängt så vi fick åka hem till Amanda och fika istället haha. Det var tur att vi kollade öppetiderna innan vi hann åka dit, men hallå varför stänger de klockan 16:00 och 18:00 lördag - söndag och 21:00 måndag - fredag??? Är det fler som åker på vardagarna och inte på helgerna då de flesta kanske är lediga? 
 
Annars har jag "jobbat" idag och sen gjort teorin, som gick bra. Ska fortsätta nu så jag kommer igång med det ännu mer! Sen ska jag väl duscha och hoppa i säng för jag är så trött, måste vila upp mig inför den nya veckan typ. 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)