Bajs, bajs och mer bajs.

Har suttit i snart en timma och rivit mitt hår och bitit sönder mina naglar över den här uppgiften.. Suck, den blir ju aldrig klar? Läser och läser och skriver och skriver men jag kommer ingen vart. Sen tänker man "men jag kanske jobbar bättre om jag tar en liten paus.." när man hade en paus för fem minuter sedan. Så går man och gör en kopp te och river lite mer i håret, går tillbaka och sätter sig, kollar på uppgiften och gråter. 
 
I den här takten kommer jag få sitta hela natten och skriva, och det låter ju inte så speciellt inbjudande. Sover mycket hellre! 
 
Ska dricka upp mitt te så kanske jag lugnar mig, samt lyssna mer på Queen och bara tänka "I'm so happy", fast egentligen känner jag mig som djävulen själv. Arg. Varm. Och skitarg. Och väldigt röd. 
 
Okej nu vet jag inte vart det här inlägget tar vägen, inte dit jag menade men okej. Avslutar väl här och tar en paus igen. Suck. 
 
Mogen rubrik jag vet. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)