Torsdag.

Hej! Sitter just nu i soffan och kollar på Walk the line på Cmore och hade tänkt plugga men insåg sen att jag faktiskt inte har något speciellt jag måste plugga på så kollar bara på filmen. 
Jo sen har jag inte bloggat någonting för att jag sovit de senaste dagarna hos Amanda och hade inget internet så atte ja. En annan grej var att mamsi kom hem från Marocko i tisdags så fick lite presenter, en väska och två jättesöta teglas i äkta Marockostil. Så glad att allt gick så bra och att hon är hemma nu! 
 
Hade prov igår i religion som gick sämst. Den känslan när man skrivit halva tiden och bara känner "jag vill börja om". Men så kan man inte det och måste fortsätta skriva, det går inte att rädda. Piss typ. Men blir glad bara jag får ett E, gillar inte religion speciellt mycket. Kanske för jag inte är så bra på det haha. 
 
Annars så har jag typ tränat, ökat på det mesta och körde 30 min på löpbandet igår så vilar idag, har världens träningsvärk också. Ska nog träna imorgon för jag slutar tidigare då, skönt! Sen hoppas jag mamma och pappa köper lite vin idag så man kan ha fredagsmys på fredag med hela familjen. 
 
Så lite det som händer just nu!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)