Serier!

Är det bara jag som känner en slags tomhet efter man har kollat slut på en serie? Jag kan till och med sluta kolla på en serie när jag har kanske tre avsnitt kvar (Breaking Bad och The Walking dead) bara för jag inte vill att de ska ta slut! Men tillslut måste jag kolla klart på dem och efteråt så känner jag bara "vad ska jag göra nu med mitt liv..?". Som tur är har jag typ 7 stycken serier jag ska se efter jag kollat klart på dem jag håller på med just nu, men det är faktiskt svårt att gå vidare efter en serie. Ni serienördar förstår mig. 
I helgen till exempel spenderade jag det mesta av min lediga tid (dag som natt) åt att kolla på två säsonger av Skins. Och när jag till min fasa insåg natten till söndag klockan sisådär halv fyra på morgonen att det avsnittet jag kollade på var det sista med mina favoritkaraktärer så började jag gråta. Hur konstigt det än låter så ja, jag grät. Låg i fosterställning mitt i ett avsnitt och grät som ett litet barn. Det värsta av allt var ju hur det avsnittet slutade, hemskt. Nu vet jag inte ens om jag ska kolla på resten av säsongerna bara för att det inte är samma personer med.
Snart är ju tredje säsongen av AHS slut (Coven för er som inte är så insatta) och jag vet inte hur jag ska klara mig till i oktober då nästa, AHS: Circus, kommer. Jag ska nog faktiskt ta och kolla om de här tre tidigare säsongerna för att riktigt komma i stämning. 

I alla fall det jag vill säga är att kolla klart på serier sucks! 
åh så taggad!! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)