Helposti syttyvä!!!

Är så sjukt trött just nu och skulle bara vilja hoppa ner i sängen och sova med detsamma.. Har varit en sån otroligt jobbig och dålig dag idag så jag knappt vet vad jag heter.. Började redan imorse med att jag var supertrött och inte alls ville gå upp ur sängen. Men tillslut tog jag mig i kragen och gick upp för jag var ganska hungrig. Resten av dagen har jag gått och pressat ihop käkarna för att inte explodera och bara skrika och slå på allt i min väg, jag har till och med ont i tänderna efter det. Har varit nära att bara brista ut i gråt över ingenting och samtidigt bara skrattat för att jag inte förstått varför jag känt som jag gjort hela dagen. 
Körlektionen idag kände jag bara blä och min lärare måste ha sett det för hon pratade extra mycket efter lektionen och sa "du gör det och det och det väldigt bra, Sara." och så en klapp på axeln för att muntra upp mig och jag bara nickade och försökte på något som skulle likna ett leende. Även om körlektionen gick ganska bra så är jag fortfarande missnöjd över mig själv efter varje gång och jag känner att jag sätter för stor press och förväntningar av mig själv så jag har svårt att klara det och då blir jag besviken. 
När jag gått av tåget och väntade på pappa blev jag galen på en tjej som stod i dörren och släppte ut den lilla värmen som fanns kvar i väntsalen, och jag kände bara fel dag och fel person för att stå där och häcka. Tur kom hennes föräldrar och hämtade henne innan jag exploderade och gick bananas haha. 

Nu känner jag mig inte alls lika arg och bitter som tidigare men jag är så trött efter dagen, min hjärna gör ont och hela min kropp. Men jag och Daniella jobbar lite med det sista på vår rapport till gymnasiearbetet för imorgon ska det lämnas in till läraren så hon får läsa det vi gjort hittils. Tror vi båda känner att vi bara vill bli klara med det här haha, ingen av oss vet riktigt vad vi ska skriva men det går i alla fall. 
 
 
Imorgon är det fredag och alla hjärtans dag så då ska jag och Ellen ut på krogen! Ska bli så kul, vi har inte varit ute tillsammans sen i november typ. Plus att vi har lov nästa vecka gööööött. 
hej
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)