En dag att ta tag i saker..

Idag känner jag att jag vill ta tag i alla saker jag inte orkat tidigare! Både mat, träning, skola, familjen och mig själv. Har väl varit inne i en av mina depp-perioder nu den senaste veckan och degat i soffan när jag varit hemma. Ätit en massa onyttiga saker under ett par dagar nu också vilket märks på mitt humör och hur min kropp känns, och jag gillar det inte. Ätit och druckit en massa som min kropp inte gillar, som godis, vin, bröd och fika så nu mår jag illa när jag tänker på det. 
Men mamma, Adam och jag gick en långpromenad i måndags och efter det mådde jag mycket bättre, så tränar jag ett par dagar nu så kommer jag nog känna mig bra igen snart och mer taggad på livet. Sen har jag också sprungit runt på stan två dagar när jag hade körlektion så haha lite träning där med. 
En bild på Skatan när hon sover. 
 
 


 
 

Kommentarer


söt bild:)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)