Photoshop!

 
Känner verkligen hur mitt intresse för fotografering och redigering i Photoshop ökat de senaste dagarna! Var ute och fotade igår så satt i Photoshop nästan hela eftermiddagen, plockade även fram gamla bilder som bara legat orörda. Idag har jag också spenderat större delen av dagen på Youtube och Tumblr för att hitta ny inspiration och olika saker man kan göra i Photoshop, extremt kul! Känner att jag vill göra annat än att bara redigera bilderna så vanligt som jag brukar, mer effekter och roligasaker. Även de enklare sakerna, som bilden med mitt namn. Inte tänkt på att göra det tidigare, men gjorde det idag. Slutade med att jag har typ 4 olika sådana bilder haha. 
Och eftersom jag inte ska jobba imorgon kommer jag nog spendera mycket tid i Photoshop då med! Får hoppas det blir fint väder så jag kan gå ut och fota mer haha. 
 

Kommentarer


Men så roligt! Tycker själv det är kul att leka runt i ps :) Ha en fin måndag, kraaamar!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)